FAQ

Znajdują się tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj do 24 h. a w najgorszym wypadku zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki. Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz Drogi Kliencie od nas wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu Twojego zamówienia. W przypadku kuriera lub wybrania usługi InPost Paczkomaty, otrzymasz również numer przesyłki do śledzenia na stronie firmy kurierskiej.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 24 godzin od jego złożenia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze zmianą statusu zamówienia. Kurier ma 48 godzin na dostawę Twojej przesyłki.

Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/em niezgodne zamówienie?

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś i informację kto przygotował dla Ciebie przesyłkę na adres: biuro@intymnosc24.pl. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 692-842-462, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie podejmiemy działania.

Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 200 zł, jak również wtedy, gdy trwa promocja na darmową dostawę. Informujemy o tym na naszym facebooku, instagramie oraz na sklepie internetowym.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia płatne z góry przelewem za pośrednictwem Przelewy24, przelewem tradycyjnym lub PayPal należy opłacić w terminie do 3 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub wyślij wiadomość za pomocą czatu on-line, który znajduje się na stronie. Możemy również anulować zamówienie, które zostało zdublowane – złożone drugi raz.

Czy można sprecyzować godzinę dostawy?

Kurier GLS na kilka godzin przed dostarczeniem przesyłki, wyśle Ci wiadomość sms z przybliżonymi godzinami doręczenia.

Co zrobić gdy otrzymam uszkodzoną przesyłkę?

Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz przesyłkę masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, iż chcesz przyjąć przesyłkę ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy biuro@intymnosc24.pl – jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.

Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić: przelewem przy użyciu Przelewy24 (tzw. szybkim przelewem), przelewem tradycyjnym, za pomocą PayPal, kartą płatniczą za pośrednictwem STRIPE, oraz z Twojego wirtualnego portfela (o ile posiadasz na nim wystarczające środki). Prosimy zawsze wpisywać w tytule przelewu numer zamówienia i nazwisko. Mamy do wyboru 2 firmy kurierskie:
– Paczkomaty InPost
– Kurier GLS.
– Poczta Polska
– Odbiór w placówce Poczty Polskiej, na stacjach Orlen.

Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew Przelewy24 lub PayPal, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Przy wyborze płatności Przelewy24, wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. W przypadku problemu z dokonaniem płatności (np zerwanie połączenia) otrzymasz wiadomość e-mail z nowym linkiem do płatności. Nie musisz składać nowego zamówienia. Dla przelewu tradycyjnego numer konta znajdziesz w stopce naszego sklepu internetowego.

Co zrobić w przypadku przerwania płatności online Przelewy24?

W sytuacji, kiedy płatność online Przelewy24 zostanie przerwana istnieją dwie możliwości dokończenia płatności. Przelewy24 wyśle na Twój adres e-mail wiadomość z linkiem do nowej płatności. Jeśli nie otrzymasz wiadomości prosimy o wykonanie przelewu tradycyjnego. W tytule należy podać numer zamówienia i nazwisko. Numer konta znajdziesz w stopce naszego sklepu internetowego.

Czy kurier może doręczyć przesyłkę w sobotę?

Niestety nie, kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze.

Co zrobić żeby dokonać zwrotu towaru?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres:

Intymnosc24.pl
ul. Zbożowa 93
10-806 Olsztyn.

Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną.

Kto pokrywa koszt zwrotu?

Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, który podany jest w formularzu zwrotu. W przypadku płatności poprzez operatora DotPay, Paypal środki za zwrot będą dokonywane poprzez tą samą platformę na to samo konto z jakiego została dokonana transakcja.

”Jak odesłać paczkę ze zwracanym towarem?

Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być poczta polska, firma kurierska lub można przynieść paczkę z kompletnym zwrotem do naszego sklepu stacjonarnego. Przy wysyłaniu przesyłki, zalecamy żeby była to przesyłka rejestrowana.

Ile czasu mam na dokonanie zwrotu?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni, licząc od dnia kolejnego od odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki.

Czy produkt zwracany musi być nieużywany (kompletny)?

Tak, zwracane zamówienie musi zawierać wszystkie zamawiane produkty. W przypadku akcesoriów erotycznych, produkt nie powinien być używany (może być otworzony, ale nie może być na nim żadnych śladów używania). Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Czym jest wirtualny portfel?

Jest to portfel, gdzie Klient może przechować swoje pieniądze na zakup produktów w naszym sklepie. Portfel przechowuje Twoje pieniądze na przyszłe zakupy.

Jak działa wirtualny portfel?

Instrukcja portfela jest dosyć prosta. Portfela wirtualnego mogą używać tylko Ci klienci, którzy są zarejestrowani w naszym sklepie. Po zalogowaniu się użytkownika w odpowiedniej podstronie, widzi on pulpit, gdzie może:

  • dokonać wpłaty na poczet przyszłych zakupów do swojego portfela.
  • zlecić zwrot niewykorzystanych środków pieniężnych na swoje konto bankowe.
  • prześledzić aktualne dostępne saldo środków w portfelu.
  • wyświetlić historię swoich transakcji (wpływów na portfel).
Czy wirtualny porfel jest całkowicie bezpieczny?

Tak. Nasz sklep internetowy jest odpowiednio zabezpieczony przed atakami z zewnątrz. Posiada Certyfikat SSL.

Czy mogę dowolnie wypłacić srodki z mojego porfela, których nie wykorzystam?

Oczywiście. Wypłatę środków z swojego portfela możesz zlecić w każdym momencie, jeśli uznasz, że nie chcesz u nas przechowywać pieniędzy na przyszły poczet zakupów.

Czy mając niewielką ilość środków pieniężnych mogę zrealizować zamówienie w sklepie?

Naturalnie. Kiedy któryś produkt Ci się spodoba i zamierzasz go kupić, a wiesz, że posiadasz niewystarczające środki w Twoim portfelu, możesz spokojnie zrealizować zamówienie. W zamówieniu jedynie zaznaczasz, że część środków dostępnych będzie pobrana z Twojego wirtualnego portfela, a resztę będziesz musiał dopłacić metodami płatności, które są w naszym sklepie.

Jakie funkcje jeszcze spełnia wirtualny portfel?

Obecnie pracujemy nad tym, aby klienci, którzy dokonają zasilenia środków w swoim wirtualnym portfelu, otrzymywali dodatkową sumę pieniężną, która będzie do wykorzystania w portfelu.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Proszę, skontaktuj się z nami.

Kontakt z nami