Zdobądź do 12% ZNIŻKI na wszystkie produkty. Kod: OCTOBER

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj do 24 h. a w najgorszym wypadku zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki. Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz Drogi Kliencie od nas wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu Twojego zamówienia. W przypadku kuriera lub wybrania usługi InPost Paczkomaty, otrzymasz również numer przesyłki do śledzenia na stronie firmy kurierskiej.

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 24 godzin od jego złożenia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze zmianą statusu zamówienia. Kurier ma 48 godzin na dostawę Twojej przesyłki.

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś i informację kto przygotował dla Ciebie przesyłkę na adres: biuro@intymnosc24.pl. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 692-842-462, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie podejmiemy działania.

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 200 zł, jak również wtedy, gdy trwa promocja na darmową dostawę. Informujemy o tym na naszym facebooku, instagramie oraz na sklepie internetowym.

Zamówienia płatne z góry przelewem za pośrednictwem Przelewy24, przelewem tradycyjnym lub PayPal należy opłacić w terminie do 3 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub wyślij wiadomość za pomocą czatu on-line, który znajduje się na stronie. Możemy również anulować zamówienie, które zostało zdublowane – złożone drugi raz.

Kurier GLS na kilka godzin przed dostarczeniem przesyłki, wyśle Ci wiadomość sms z przybliżonymi godzinami doręczenia.

Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz przesyłkę masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, iż chcesz przyjąć przesyłkę ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy kontakt@varlesca.pl – jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.

Płatność i dostawa

Za swoje zamówienie możesz zapłacić: przelewem przy użyciu Przelewy24 (tzw. szybkim przelewem), przelewem tradycyjnym, za pomocą PayPal, kartą płatniczą za pośrednictwem STRIPE, oraz z Twojego wirtualnego portfela (o ile posiadasz na nim wystarczające środki). Prosimy zawsze wpisywać w tytule przelewu numer zamówienia i nazwisko. Mamy do wyboru 2 firmy kurierskie:
– Paczkomaty InPost
– Kurier GLS.
– Poczta Polska
– Odbiór w placówce Poczty Polskiej, na stacjach Orlen.

Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew Przelewy24 lub PayPal, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Przy wyborze płatności Przelewy24, wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. W przypadku problemu z dokonaniem płatności (np zerwanie połączenia) otrzymasz wiadomość e-mail z nowym linkiem do płatności. Nie musisz składać nowego zamówienia. Dla przelewu tradycyjnego numer konta znajdziesz w stopce naszego sklepu internetowego.

W sytuacji, kiedy płatność online Przelewy24 zostanie przerwana istnieją dwie możliwości dokończenia płatności. Przelewy24 wyśle na Twój adres e-mail wiadomość z linkiem do nowej płatności. Jeśli nie otrzymasz wiadomości prosimy o wykonanie przelewu tradycyjnego. W tytule należy podać numer zamówienia i nazwisko. Numer konta znajdziesz w stopce naszego sklepu internetowego.

Niestety nie, kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze.

Polityka zwrotów

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres:

Intymnosc24.pl
ul. Zbożowa 93
10-806 Olsztyn.

Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną.

Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, który podany jest w formularzu zwrotu. W przypadku płatności poprzez operatora DotPay, Paypal środki za zwrot będą dokonywane poprzez tą samą platformę na to samo konto z jakiego została dokonana transakcja.

Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być poczta polska, firma kurierska lub można przynieść paczkę z kompletnym zwrotem do naszego sklepu stacjonarnego. Przy wysyłaniu przesyłki, zalecamy żeby była to przesyłka rejestrowana.

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni, licząc od dnia kolejnego od odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki.

Tak, zwracane zamówienie musi zawierać wszystkie zamawiane produkty. W przypadku akcesoriów erotycznych, produkt nie powinien być używany (może być otworzony, ale nie może być na nim żadnych śladów używania). Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Wirtualny portfel

Jest to portfel, gdzie Klient może przechować swoje pieniądze na zakup produktów w naszym sklepie. Portfel przechowuje Twoje pieniądze na przyszłe zakupy.

Instrukcja portfela jest dosyć prosta. Portfela wirtualnego mogą używać tylko Ci klienci, którzy są zarejestrowani w naszym sklepie. Po zalogowaniu się użytkownika w odpowiedniej podstronie, widzi on pulpit, gdzie może:

  • dokonać wpłaty na poczet przyszłych zakupów do swojego portfela.
  • zlecić zwrot niewykorzystanych środków pieniężnych na swoje konto bankowe.
  • prześledzić aktualne dostępne saldo środków w portfelu.
  • wyświetlić historię swoich transakcji (wpływów na portfel).

Tak. Nasz sklep internetowy jest odpowiednio zabezpieczony przed atakami z zewnątrz. Posiada Certyfikat SSL.

Oczywiście. Wypłatę środków z swojego portfela możesz zlecić w każdym momencie, jeśli uznasz, że nie chcesz u nas przechowywać pieniędzy na przyszły poczet zakupów.

Naturalnie. Kiedy któryś produkt Ci się spodoba i zamierzasz go kupić, a wiesz, że posiadasz niewystarczające środki w Twoim portfelu, możesz spokojnie zrealizować zamówienie. W zamówieniu jedynie zaznaczasz, że część środków dostępnych będzie pobrana z Twojego wirtualnego portfela, a resztę będziesz musiał dopłacić metodami płatności, które są w naszym sklepie.

Obecnie pracujemy nad tym, aby klienci, którzy dokonają zasilenia środków w swoim wirtualnym portfelu, otrzymywali dodatkową sumę pieniężną, która będzie do wykorzystania w portfelu.